вівторок, 14 травня 2019 р.

 Тиждень української мови

Українська мова.

Валентин Бичко
Мово моя українська —
Батьківська, материнська,
Я тебе знаю невивчену —
Просту, домашню, звичну,
Не з-за морів прикликану,
Не з словників насмикану,
Ти у мені із кореня —
Полем мені наговорена,
Дзвоном коси прокована,
В чистій воді смакована.
Смутком багать продимлена
З хлібом у душу всмоктана,
В поті людськім намокнута,
З кров’ю моєю змішана
І аж до склону залишена
В серці моїм.
Ти звеш сюди
Добрих людей до бесіди.
Бесідо ж моя щирая,
Всіх я до тебе запрошую.
Тільки у вас я вірую,
Люди мої хорошії!
9 листопада – День писемності. Цю дату відзначає уся Україна.
Віддаємо шану мові і ми , провівши тиждень української мови в стінах нашого навчального закладу.
Свято розпочалося з інформаційної лінійки та написанням диктанту національної єдності для усіх бажаючих перевірити свої знання .
10 листопада в ліцеї пройшов перший етап Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика. Переможцем конкурсу стала учениця 33 групи – Козуб Юлія .
11 листопада розпочався мовно – літературний конкурс учнівської та студентської молоді ім. Тараса Шевченка . Переможцем стала Єрмак Каріна – учениця 33 групи .
12 листопада було проведено конкурс Прекрасне слово і душа у мові рідній воз’єдналось. Умовою конкурсу було знання крилатих висловів про мову , фрагменти творів українських класиків .
На заключення тижня демонструвалися короткометражні фільми “Кирило і Мефодій – просвітителі  слов’ян ”, “Рівноапостольні Кирило і Мефодій”.
Книжково – ілюстративна виставка оформлена в кабінеті української мови і літературі “Минуле відкриває таємниці ” доповнила цей тиждень новими враженнями .

Немає коментарів:

Дописати коментар